PPC, SEO a Facebook marketing
Autor: ecake
Zadanie a cieľ
Zviditeľniť Autopolis v rastúcej konkurencii ako silného predajcu vozidiel Hyundai a Ford v online priestore a na sociálnych sieťach a posilniť predaj nových aj jazdených vozidiel a ostatných služieb pre zákazníkov.
Riešenie
Nastavenie monitoringu konkurencie v SEO, PPC a Facebook.
Maximalizovanie efektivity platenej reklamy v Google AdWords spojenej s pokorčilou webovou analytikou.
Taktická SEO optimalizácia zameraná na zvyšovanie pozícií pre modely.
Spustenie pravidelnej strategickej komunikácie na Facebooku spojenej s platenou podporou.
Výsledok
Zvýšenie medziročnej návštevnosti: 11%
Zvýšenie medziročnej priamej návštevnosti: 64%
Zvýšenie social návštevnosti: 327%
Nárast počtu fanúšikov na Facebooku: 60%
Zvýšenie online objednávok na testovaciu jazdu: 100%