550 Views

PPC, SEO a Facebook marketing

Autor: ecake

Zadanie a cieľ

Zviditeľniť Autopolis v rastúcej konkurencii ako silného predajcu vozidiel Hyundai a Ford v online priestore a na sociálnych sieťach a posilniť predaj nových aj jazdených vozidiel a ostatných služieb pre zákazníkov.

Riešenie

Nastavenie monitoringu konkurencie v SEO, PPC a Facebook.

Maximalizovanie efektivity platenej reklamy v Google AdWords spojenej s pokorčilou webovou analytikou.

Taktická SEO optimalizácia zameraná na zvyšovanie pozícií pre modely.

Spustenie pravidelnej strategickej komunikácie na Facebooku spojenej s platenou podporou.

Výsledok

Zvýšenie medziročnej návštevnosti: 11%

Zvýšenie medziročnej priamej návštevnosti: 64%

Zvýšenie social návštevnosti: 327%

Nárast počtu fanúšikov na Facebooku: 60%

Zvýšenie online objednávok na testovaciu jazdu: 100%