942 Views

Vaše YouTube reklamy pravdepodobne sledujú deti

Autor: ecake

Nastavenie cielenia na relevantnú vekovú kategóriu vám nezaručí úspech. Pracujte s peniazmi v YouTube reklamách efektívnejšie. Pomôcť vám môže vylúčenie YouTube kanálov, ktoré sa svojím obsahom zameriavajú na deti.

Mobilné zariadenia rodičov sú obľúbenou hračkou detí

Ak vaším relevantným publikom nie sú deti, zrejme zbytočne prichádzate o peniaze. Cielenie zamerané na vekovú kategóriu, ktorú potrebujete, vám úplne nepomôže zamedziť tomu, aby ste zbytočne neplytvali peniazmi. Dnes je už predsa bežné, že deti sledujú cez mobily a tablety svojich rodičov rozprávky. Podľa správy z výskumného centra Pew Research Center až 81 % detí vo veku 11 rokov a menej sleduje YouTube videá na zariadeniach rodičov a až 34 % rodičov necháva svoje deti sledovať YouTube pravidelne.

Vylúčte detských divákov z cielenia 

Môžete kontrolovať umiestnenia videí v Google Ads – po jednom kontrolovať každý kanál alebo video, či je vhodné pre vašu inzerciu. Takáto pravidelná kontrola všetkých umiestnení je časovo veľmi náročná.

Rozhodli sme sa vám však spolu s Basta digitalMarketUP CLIX ušetriť čas. Vytvorili sme zoznam najsledovanejších YouTube kanálov (po kliknutí vytvoríte vlastnú kópiu zoznamu), ktoré svojím obsahom cielia na deti. Vďaka tomu si môžete prácu urýchliť a vylúčiť ich z každej kampane. Ušetríte tak pomerne veľa peňazí klientovi a môžete ich vložiť do niečoho užitočnejšieho.

Umiestnenia môžete vylúčiť na úrovni celého účtu v Google Ads, kampane alebo reklamnej skupiny.

Video návod na hromadné vylúčenie umiestnenia na YouTube (import zoznamu umiestnení do vybranej kampane):

  1. Otvorte si vo vašej kampani Umiestnenia.
  2. V hornom paneli sa prepnite do “Vylúčené”.
  3. Kliknite na ceruzku v modrom krúžku, čím si otvoríte možnosti pridania vylúčení.
  4. Vľavo dole zvoľte možnosť „Pridať viaceré umiestnenia +”.
  5. Vložte URL adresy umiestnení, ktoré chcete vylúčiť (1 adresa na 1 riadok).
  6. Uložte.

 

Na článku a zozname detských YouTube kanálov pracovali agentúry: Basta digital, ecakeMarketUP.